Sidor

onsdag 24 december 2008

God Jul!

God Jul på er alla där hemma!

För nu är det julafton :) Det är ungefär tio grader varmt utomhus och soligt med lite moln på himlen. Klockan är tio i tio på morgonen (jo, det är visst morgon!), och jag har just öppnat julklappar :D Så nu måste jag säga tack tack tack så mycket till mina föräldrar och mormor och morfar för fina presenter :) Bidde jätteglad :)


Nu ska jag upp och ta mig in till Maria, där vi ska tillbringa dagen med att laga en massa mat vi inte får äta förrän Yoshi kommer vid åtta ikväll ;)

Så. Än en gång, God Jul, hoppas jag att ni får allihop :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul på dig också!

Julaftons morgon, och här i Västerås är det ca. -3 grader, men det verkar inte som om det blir någon snö... Det blir i alla fall inte regn, så det är ju positivt :)

Unknown sa...

God jul på dig hoppas ni fick en god julmiddag.

Feffe startar julen tidigt!

I stockholm är det -4 och molnigt. Vill man ha snö får man skrapa den ur frysen...

Anonym sa...

God Jul på dig och alla dina kompisar.

Ingen snö finns i frysen heller för den är avfrostad;)
Möjligen finns det lite frostad snö på bilen:)

Ha en fortsatt trevlig julafton!

En riktigt go kram från tomtemor