Sidor

lördag 19 september 2009

Tihi

Bara allmänt tihi ;)

Idag är det lördag. Okej, det är söndag sedan en kvart tillbaka. Henrik ska bo här inatt, fast just nu är han och Tarmo och Maria ute och festar ;) De försökte få med mig, men jag har inte råd, och är inte på humör för alkohol och fest idag. Tar chansen att ha lite tid ensam för sista gången på ett tag ;)
Anyway, de kommer hem nån gång på morgonen, Henrik har min nyckel så han kommer in medan jag sover, förhoppningsvis utan att väcka mig alltför mycket ;)

Det här ska bli ett riktigt kort inlägg, för allt jag egentligen har att skriva är:

Imorgon kväll kommer Teresa, yay :D
Och inläggen under denna period... jag kan tänka mig två alternativ:
Antingen har vi så mycket roligt att jag inte har tid att skriva särskilt många eller långa inlägg om det hela, eller så har vi så mycket roligt att jag kommer skriva jättemassa och långa inlägg ;)

Vi får väl se :)


Nu ska jag skriva :)

vi hörs :)

3 kommentarer:

lisbeth sa...

Jag hoppas på det senare alternativet:)

Hälsa Teresa:)

Kram:)

Unknown sa...

Hoppas ni får jätte kul och att du kan njuta av den sista tiden i Japan. Sen är det helt ok med långa inlägg och massor med bilder. Men det vet du ju redan.

mormor sa...

Du har skrivit jättemycket den sista veckan, Det var verkligen roligt att läsa allt! En sak är säkert; du har inte långtråkigt!!! Jag tror att du kommer att sakna Kyoto,när du kommer till Sverige igen, kanske inte själva skolarbetet,men allt annat, det japanska språket, alla kompisar och så. Ni verkar ha så kul ihop, Grattis till dina bradiga prov. 80% inte dåligt!!Håller tummarna för att alla dina paket kommer fram till VH.Ser fram mot att få läsa dina TVÅ böcker. Kul att så många är intreserade av dem.
kram