Sidor

lördag 13 juni 2009

Färdigt!!!

Hej, jag är glad just nu :D Har nämligen just skrivit färdigt mitt projekt :D
73 sidor långt blev det i Word, 12 kapitel :) Har just skickat iväg de sista kapitlen till Takeda-sensei så hon får läsa slutet :D Och till Maria, för hon ville också läsa :)
Nu ska jag låta den berättelsen vila i någon månad, kanske några månader, så jag kan läsa om det med relativt fräsht perspektiv sedan och skriva om. Sen får jag börja med bok två :)

Tihii! Jag är überlycklig just nu X)
Och lite sorgsen, för nu vet jag ju inte vad jag ska göra med mitt liv längre :o Eh... okej, så illa är det inte X) Vet bara inte vad jag ska satsa på för huvudprojekt just nu ;) Funderar på att sätta igång med den allra första seriösa fantasyberättelsen jag började skriva. Som jag började på när jag var typ elva, som jag och Thomas skrev tillsammans på under typ en sommar, och som har förändrats hur mycket som helst sedan dess ;) Men ändå, jag tror jag ska öppna den och se om jag kan få igång mina tankar på den igen. Annars... får jag ju helt enkelt välja någon annan av de 103 berättelser jag enligt min lista har påbörjade ;)

Det var det jag ville ha sagt med det här inlägget. Nu vill jag höra att jag är duktig! ;)

3 kommentarer:

lisbeth sa...

Du är inte bara duktig, du är fantastisk:)

Spännande att höra vad du hittar på härnäst:) Kan inte vara lätt att välja med så många embryon till projekt:)

Du är duktig, fantastisk och helt UNDERBAR :):)

Dubbelkram :D

Teza sa...

Du har bokat?! Yay! Mycket, mycket bra! Undrar om man kan be snällt så man hamnar brevid varandra? För de ger än ju inte platser förrän man checkar in. Hoppas. =)
Wow. Skrivit klart är mycket duktigt. Jag imponerad, och skrivsugen. =)
Ses snart! Typ snart i alla fall. ;)

Unknown sa...

Vilken kick att bli färdig med den.
Men det är klart att det är lite konstigt att den är slut, men du kan väl alltid gå in och ändra lite i den.

Har du försökt föra in Thomas på författar banan? Gick inge bra va :)