Sidor

tisdag 28 april 2009

Two by two. Hands of blue.

Random rubrik, citat från Firefly :) Jag var bara trött på att inläggen heter nåt jättetråkigt ;)

Rapport om fredagens prov. Vi fick tillbaka det igår och jag hade 48/50 :D De två felen jag hade var partiklar, som jag anade, så jag är jättenöjd :)
Dessutom hade vi kanjitest igår, som vi fick tillbaka idag, och där hade jag 10/10 :)

Och imorgon är vi lediga. Och på torsdag ska vi på utflykt så vi slipper ha lektioner. Och på lördag börjar Golden Week.

Så på det stora hela är jag på väldigt gott humör just nu ;)


Planerna är... tja, på fredag eller lördag, ut med Tarmo och Henrik, förhoppningsvis ;)
Och jag och Tarmo har planer på att åka runt lite under Golden Week - till Nara och ett Aquarium i Osaka... jag hoppas det blir av, men som alla trogna läsare vet, och som pappa pointed out i förra kommentaren, blir mina och Tarmos planer sällan verklighet ;) Men vi ska försöka iallafall :)

Okej, jag trodde att jag hade massor att skriva egentligen... men jag kommer inte på mer nu :s Aja... ikväll ska jag och Maria skriva :) Är jag som har tjatat till mig det, jag har massa inspiration ;)

Så, vi hörs :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hatten av, jag är bara jätte imponerad :) Du är fantastisk :) :)

Hoppas ni kommer iväg, du får tjata på honom. Även om ni nu har en hel vecka på så skjut inte upp det, åk till Osaka på måndag...

lisbeth sa...

Klart du ska vara mer än jättenöjd:) Även om du "bara" hade haft hälften så många rätt, skulle din prestation varit fantastisk. Jag är stum av beundran:)
Golden Week verkar passande som belöning till din bragd:)
Njut av ledigheten.

Låter spännande med Aquarium. Du får rapportera och jämföra med Akvaria här hemma:) Men det kanske inte är samma sak?

En liten fråga till. Vad är Golden Week för högtid/helg egentligen?

Ha en bra dag:)

Kram