Sidor

fredag 3 april 2009

Bilder

Moahaha, nu ska ni få lite mer bilder. Visst är jag ond? ;)

Anyway. Egentligen tycker jag inte att min pappa ska läsa det här inlägget, för jag tog inte alls hans förslag om att gå upp tidigt och fotografera körsbärsblommor ;)
Jag gjorde det av helt egen fri vilja. Okej, jag valde väl inte att vakna tidigt, men det gjorde jag ändå. Åt frukost(!) och sen åkte jag in till Kiyamachi, där det växer massor av jättefina körsbärsträd längs en liten flod. Alla bilderna kommer inte därifrån, jag gick vidare längs stora floden och så sen efteråt, men ändå.
Här kommer bilder:

4 kommentarer:

Henrik sa...

Jag läser naturligtvis ändå :P

Frukost också, kors i taket :)

Fina bilder. Nu ser det ut att vara betydligt mer körsbärsblommor än när vi åkte, dom är fina.

lisbeth sa...

Märklig känsla att se dessa bilder. Känner mig som hemma:o Floden, flodstranden, husen, cyklarna, bergen i bakgrunden och körsbärsträden:) Blomningen tycks tagit fart på riktigt nu. Fantastiskt vackert:)

Ha en trevlig helg:)

molly sa...

Blommor! :o Jättefint ju. Värt att gå upp tidigt för :)

Det lät trevligt att vara ute, faktiskt. Jag har också insett att det kan vara trevligt, åtminstone i rätt sällskap och när man är på humör för det. Så, ja. Bra :)

Och sova är definitivt överskattat ;p Jag har knappt sovit alls den här veckan, men det är bara för att om man är uppe på rosenlund (där jag inte gick vilse en gång, om du minns? ;) ) så går inte bussarna så ofta, och missar man en då är det lätt att man inte kommer hem förrän halv ett eller så... ;)

Hur gick det med Osaka? :)

Anonym sa...

oh vill komma till japan på våren 8)