Sidor

lördag 1 augusti 2009

Snart i Tokyo

Klockan är nu åtta på kvällen, och vi sitter och väntar på att det är dags att åka till Tokyo ;) Och jag är i pre-travel-mode så jag har svårt att koncentrera mig på saker, så jag kommer väl spendera de närmaste två timmarna med att tänka på underliga saker och bara... vara osammanhängande ;)

Men iallafall. Det här är egentligen bara ett kort inlägg för att påminna om att jag ska till Tokyo X) Och lova att ni får ett långt, detaljerat inlägg med massa bilder på typ tisdag eller onsdag, när vi har kommit hem och jag är pigg nog för att orka skriva ett sånt inlägg ;)

Och nu har vi kommit fram till att vi kanske ska döda lite tid genom att gå ner till Kyoto Station istället för att ta bussen, så det här blir ett ännu kortare inlägg än jag tänkte. Men, men, vi hörs ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Just nu är jag lite avundsjuk. Skulle hellre vänta på en resa till Tokyo än som nu en resa till Stockholm, tillbaka till jobbet :(

Men nu är ni ju ute i god tid! Det bådar gott :)

Ha en bra resa.

lisbeth sa...

Instämmer med föregående kommentatör:)

Semester slut:'(

Kram:)