Sidor

lördag 4 juli 2009

Ny frisyr

Tihi, i tisdags blev jag klippt :) Ni får inte se några bilder här, för jag är paranoid och vill inte lägga upp bilder på mig själv på internet. Tänker maila bilder däremot, om ni vill ha bilder men jag inte mailar automatiskt så får ni be om det ;)
Annars... planen var ju att vi ifredags skulle till ett café, men det blev inte så. Vet inte riktigt varför, men vi bestämde oss för att gå på en bar istället. Alla ville ha öl ;)
Anyway, det var jag, Tarmo, Gabbi, Alissa, Henrik och Yoshi. Vi åkte in till Kiyamachi och gick till en bar som hette... Radio Clash eller nåt liknanade. Radio nånting iallafall, kommer inte riktigt ihåg ;) Men ändå. Här har vi en bild på hur väggen såg ut där vi satt:

De tyckte om affischer ;) Mystiska affischer ;)

Hur som helst... jag köpte inget, lika bra, för jag börjar få ont om pengar. Och med ont om pengar menar jag att jag har gott om pengar, men vill fortsätta ha det med tanke på att jag har två resor till Tokyo planerade innan jag åker hem ;)

Henrik och Yoshi åkte hem rätt fort, de skulle upp tidigt dagen efter. Och inte så långt efter det bestämde sig Tarmo och Gabbi och Alissa för att gå vidare till karaoke så jag och Maria åkte hem ;) Jag har bestämt mig för att lyckas med konststycket att inte gå på karaoke nån enda gång under ett års boende i Japan ;) Tro mig, det är imponerande ;)

Nu sitter jag och chattar och tittar på film och skriver blogginlägg samtidigt, så just nu är inte mina tankar så sammanhängande. Ska nog överge detta. Trots att jag tror jag hade nåt annat jag tänkte skriva. Ehm...

Nä, vi hörs helt enkelt :)

(mailen med fotona kommer nog inte komma nu, klockan är sent, ni får vänta till imorgon)

2 kommentarer:

lisbeth sa...

Vill ha bild:)

Slut på kommentarer:o Semsterhjärna? :s

Hörs från Henriksro nästa gång:)

Kram:)

Unknown sa...

Frisyrbild glöm inte bort den :)

Öl är i alla fall inte drickbart så det är bara slöseri med pengarna att försöka se social ut i det avseendet :)

Alltså du måste nog faktiskt offra dig på en karaoke precis som du måste äta en suchi när du är i Japan. Det bara är så. Dom kanske har Bä bä vita lamm i karaoke:n :)

Sen undrar jag också varför dom satte upp just dom där affischerna. vore intressant att höra deras analys :)