Sidor

tisdag 24 februari 2015

Nu bär det av igen!

Hej på er!

Jag har fyra följare kvar på den här bloggen, jag misstänker starkt att de skyldiga tillhör min familj ;)

Den här bloggen var väldigt aktiv under tiden jag pluggade i Kyoto från oktober 2008 till september 2009. Därefter har den, av det naturliga skälet att jag inte har varit i Japan, legat nere. Men nu, på onsdag, åker jag till Japan igen. Än en gång ska jag bo i Kyoto, jag kommer den här gången att vara där i knappt tre månader. Den här gången kommer jag dock inte att plugga, utan tänker vara där mest som turist, med lite distansjobb vid sidan om.

Min plan är att återuppliva den här bloggen. Skriva om vad jag gör och ser och upplever, skriva om vad som känns bekant och annorlunda med Japan, och lägga upp en himla massa bilder. Så, på det stora hela ungefär det den användes till för sex år sedan :)

Så, var så goda att läsa om mina kommande äventyr! Ni får hemskt gärna kommentera på så många inlägg ni vill, det gör mig glad att se när folk läser och det uppmuntrar mig att skriva fler, ännu intressantare inlägg!

Välkomna tillbaka!

2 kommentarer:

mamma sa...

Nu är du på väg och jag väntar med spänning på, att ännu en gång få "följa med" på din resa. Ser fram emot bilder från Kyoto - undrar om jag kommer känna igen mig?

Många kramar från mamma

Andy sa...

Ja, ska bli kul att se om någonting ser bekant ut för er med! :)