Sidor

fredag 16 oktober 2009

200; It has to spin - it's round. Look, spinning is so much cooler than not spinning. I'm the general, I want it to spin. Now.

(Citat från Stargate SG-1 avsnittet 200) :D


Hej, här kommer då inlägg 200, som utlovat :) Och detta är det sista inlägget jag kommer skriva här, tyvärr. Ledsen alla följare, men rejoice - jag har skapat en ny blogg!
Den heter A Changeling Child, och den är skapad framförallt för att jag tänker skriva om min könsutredning, som förhoppningsvis ska börja snart :)
Men jag är ju jag så jag kommer inte kunna hålla mig till bara ett ämne, lovar att jag kommer flumma ut även i den bloggen och berätta en massa onödiga saker som inte har med nånting att göra ;) Så är ni intresserade av att fortsätta följa mig så får ni mer än gärna börja läsa den bloggen :)

Och alla ni som åkt till Japan nu för att plugga, jag vill jättegärna följa er också :) Kanske kan hjälpa lite mot min "hem"längtan som börjat dyka upp så smått ;) Kommer att läsa de bloggar jag har länkar till... de bloggar, tror det är två stycken... men ändå :)

Så... det var väl egentligen ungefär det jag hade att skriva. Ha det bra allihopa! Läs gärna min andra blogg för nya uppdateringar om mitt liv :)

Och tack än en gång till alla som har läst och ännu mer tack till alla som har kommenterat :D

Hörs, hoppas jag :)

1 kommentar:

lisbeth sa...

Tack för all underbar läsning under året som gått. Jag var rädd för att få abstinensbesvär av att inte få läsa dina göranden och låtanden och tankar över liv och leverne, men du har räddat mig från det;) Härligt:)

Om du inte uppfattat det redan så åter igen:
Kul att ha dig hemmaX)

Kram:)